wszystko plynie

Wpis

piątek, 03 kwietnia 2015

ciagle pada…

coz, jak nie deszcz, to snieg… Slonca brak, no ale widok mordora w deszczu - bezcenne… Chociaz korka dzis nie ma - sloiki wzieli urlopy i pojechali na ojczyzne… Szybko do internetu - sprawdzam, jak pogoda na swiecie - London - pada, Berlin - pada (deszcz), Moskwa - pada (snieg)… Uff, no choc w Kalifornii dzis ok, +22, slonce jest… Kolejny dowod ze swiat zwariowal, no moze nie swiat, tylko pogoda, reszta to juz ludzie - kryzysy, wojny itp. Ciagle marze o podrozach, no ale chyba chodzi mi o takie do czegos cieplego i przyjemnego, bo inaczej warto zostac w domu… Zamienic jeden deszcze za oknem na drugi taki sam na drugim koncu swiata - co w tym ciekawego… Albo sama podroz moglaby byc tym fajnym przezyciem - daleka, np koleja, kiedy mozna by bylo wybierac - wychodzic z kabiny na to "spotkanie z natura" badz nie. Bo survival moze i jest fajny, ale jak sama nazwa wskazuje - chodzi w nim o przezycie w sytuacji awaryjnej, a nie o zycie w sensie normalnym… Konketnie dla siebie mam male wymagania - co do pogody - ma byc cieplo… Nie mialbym nic przeciwko, zeby bylo cieplo CALY CZAS. Dosyc juz w zyciu mialem sniegu, deszczu i wilgoci, poprostu mi to nie sluzy… Ida swieta, ktore i tak trzeba bedzie zuzyc na prace - ogarnac chate, zredagowac CV - proba zmiany pracy po prawie 10 latach… Nawet lubie swoja obecna, ale juz wyplate - nie do konca. Zobaczymy, czy ten manewr sie uda. Grunt ze jakas mam, wiec niby stresu nie ma. Za tydzien wyjazd na tydzien - tez nie w pore, troche kasy pojdzie. No ale w tym swiecie nic nigdy nie w pore, tak czekac na idealny moment, to i resztka zycia minie. W sumie znowu w tym wyjazde chce niewiele - zeby znowu pogoda byla w miare. Bo znowu kasa wydana, wiec ewentualne lazenie w deszczu, ale przyjemnosc to zadna… Miejmy nadzieje ze tak sie nie stanie. W najblizszych dniach tez by pogoda przydala - w koncu swieta to nie tylko siedzenie w chacie i TV…

Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
t1000m
Czas publikacji:
piątek, 03 kwietnia 2015 14:28

Polecane wpisy

Kategorie

Tagi

Kanał informacyjny

Opcje Bloxa